Något positivare energi

0kommentarer

Efter årets första gymbesök har jag fått i mig lite mera positiv energi, vilket är behövligt för fröken Carlsson...
Skönt att kickat igång denna vecka med spinning igår och ett löp på bandet idag och lite mage och rygg efter det.. hoppas innerligt på träningsvärk imorgon så man får någon lön för mödan..

En () tacka för snö, vintern är vacker och jag har inget emot snö, men för guds skull, när det töar och snöar samtidigt så blir jag iallafall less, förbannat anser jag.. då är den där härliga vinterkänslan borta lika snabbt.

Jag känner redan nu att träningen gjorde mig gott, hade inte varit bra att bara gå hem och döna ner mig i soffan och dras med negativiteten.. jag kan dock inte släppa och glömma.. men tack ni som vet vilka ni är för era stöttande ord, de gör guld för mig.. jag vet också att det inte är hela världen som man alltid blivit tillsagd hela uppväxten när saker och ting inte gått ens väg.. men denna gången kändes det som att jag föll på mållinjen,,, kom inte hela vägen fram och jag har bara mig själv att skylla.. får helt enkelt arbeta lite mer på mig själv.

Nu sen middag, dusch, fix och godnatt

Kommentera

Publiceras ej