Nya 2010

0kommentarer


med stormsteg går vi in i 2010...skriver nu mitt första inlägg från nya datorn, och jag inser att jag inte lärt mig den än, då detta är 3.e gången jag börjar om..

Det nya året firades in med pompa och ståt i goda vänners sällskap.
En underbar vän nyss hemkommen från Thailand kom och förgyllde festen 


startade med underbart goda snittar by Björn

Förrätten bestod av

laxtoast by Magnus och


hummersoppa by Michael




varmrätten serverad, helstekt oxfilé med potatistoppar och rödvinssås by Oskar och Hanna


imponerad, jag också (inget varken spilldes eller gick i kras)


avslutet alltid gott, en citroncheesecake med bär by Hanna och Micke, samt en liten irish till det







vad visar och berättar denna man som får oss andra att förundras...??



GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR VI


Bjuder på ytterliggare bilder från julaftonen

de två systrarna C


en svensk tomte med japansk touch hade vi detta året


Vackert vintervitt

Kommentera

Publiceras ej