Söndagsmys

2kommentarer

Idag har det åter blivit en dag i skolan 10-19, underbart. 
Lycka när pappa kom med lite saker till mig och skickade med en chokladkartong till mig och mina vänner.. lite extra energi blev det allt.

Väl hemma unnade jag mig att lägga mig i soffanm ligger nu framför Johan Falk filmen, riktigt bra måste jag säga




Vill berätta om en härlig tjej som målar och säljer underbart fina tavlor.
Perfekta presenten till de små och även till andra.

Besök gärna hennes sida AnnaStinaEmilia och skicka ett mail eller en kommentar till henne om du är intresserad.


Kram

2 kommentarer

Hillevi

12 Jan 2010 08:28

Tack Emelie , va gullig du är!!

Vi måste absolut boka in en dejt snart! Saknar dig! Kram.

Anna-Stina

13 Jan 2010 21:35

Det är tur Hillevis vänner gör lite reklam för mig! Hoppas ni trivs i huset.

Kommentera

Publiceras ej