Sista dagen och utan Michael Kors

0kommentarer

Sitter nu nyduschad med kaffe och dator framför TVn. Har slängt i en tvätt och hoppas hänga upp den innan jobbet. Sista jobbdagen, sedan väntar 2 veckor semester tillsammans med min andra hälft. Ikväll styr jag kosan mot Göteborg, ska bli fantastiskt roligt. Får inte glömma kameran och försöka fota mycket.

Hade ju efter många om och men bestämt mig för de guldiga titanbågarna från Michael Kors, men det blir inga glasögon. Eftersom jag har så grovt dålig syn och eftersom diametern på bågen är lite större så hade jag behövt ha 4,3mm tjockt glas, då faller hela snyggheten med en så nätt båge. Så, neee. Jag börjar om och leta igen efter semestern... surt som faaan när jag väl bestämt mig.

Snart frukost, sedan pack och fix. Trevlig tors.. jag ska bara sväva runt på jobbet idag, inget jobb mer förrän 16/8.. jippi.

Kommentera

Publiceras ej