Hjälp mig...

5kommentarer

har nu varit på synundersökning - börjar bli gammal och fruktansvärt dålig syn. Nu fick de även mäta min syn på kort håll, har aldrig hänt innan. Summa kardemumma: brytningsfelet har blivit större på både vänster och höger öga, likaså har min närsynthet blivit sämre, härligt detta.

Nu har jag då lånat hem ett gäng glasögon och behöver din hjälp att välja. Vissa bilder är dessvärre lite missvisade men hoppas de syns lite iaf..Jag har två favoriter, men inser att jag inte riktigt har valuta att köpa två st brillor nu.


guldiga titan bågar från Michael Kors


guldiga och bruna bågar från Tiger



guldiga och cremefärgade bågar från Fendi



pilotbågar från Bruuns bazaar


Nu ska jag och hjärtat äta tre rätters här hemma, underbart. han står för tillagning av förrätt - pilgrimsmusslor och varmrätt - grillad ryggbiff och min dessert blir vaniljpannacotta.

trevlig fredagkväll..

Kram

5 kommentarer

Frid

11 Jun 2010 21:18

Jag röstar på Michael Kors! :)

Annie

11 Jun 2010 22:15

Hej!

Jag röstar på Kors, eller Bazaar. Köp linser också, jag har de jämt och det är skönt att ha.



Puss fina

Anna

12 Jun 2010 18:03

Jag håller med föregående talare! å guld passar dig väldigt fint

erika

13 Jun 2010 00:16

Jag röstar helt klart för Kors!!! :)))

Alex

02 Dec 2013 18:21

De guldiga och bruna bågar från Tiger gillar jag bäst!

Ursäkta, insåg just att min kommentar kommer lite sent :-) vilka glasögon valde du sedan?

Svar: Haha.. Ja, det guldiga bågarna från Michael Kors blev de och de hänger kvar än:)
Me

Kommentera

Publiceras ej