midsommarafton nalkas.

0kommentarer

veckan har bara försvunnit - den har inneburit massa jobb och idag 18.45 kom jag hem och glädjer mig och 3 dagar helledigt. detta firade jag med en promenix i solen - underbart att bara gå o t-shirt, slippa varma koftor, jackor och dylikt.
Vi fortsatte med grillning, öl och vin, jag och grabbarna boys.

Nu har två av dessa karlar lagt sig för att sova, de ska upp i ottan imorgon och harva och så... jisses. det ska bli ett sant nöje och se om min hälft mäktar med att komma upp vid 6 snåret.
Jag har druckit 2 glas vin och känner att det var vad som räckte för mig idag - efter sjukdom och en veckas jobb så är kroppen fortfarande inte riktigt i form.

Ska krypa till kojs, läsa lite Elsas mode och imorgon välkomna midsommarafton och allt som hör det till. Firandet går av stapeln här i Värnamo, vi styr sedan kosan mot Halmstad på midsommardagen.

trevligt firande alla glada

Kramar

Kommentera

Publiceras ej