Sommarsverige

0kommentarer

Sommaren är här med bestämda steg, fick njuta sommarvärme förra veckan, men nu verkar den vara som bortblåst.. Veckan som gick var bra. Förberedelser inför examensfesten jag hade i fredags. Festen var lyckad, fick mycket vackra presenter och det var en toppen dag - Tack

Helgen fortsatte med fest, lördagen bjöd på bröllopsfest. Vi inledde dagen med att lapa sol, fika och ha det allmänt lungt och skönt tillsammans med fina vännerna Anna och Oskar. Festen var mycket bra, fint väder och trevligt sällskap..

Dessa dagar har bjudit på jobb x 2..

Och ikväll 21.00 smäller det - SATC 2.



Jag, Jessica, Karin och Malin gästar Jönköping för middag och bio - riktig tjejkväll helt enkelt.

Nu är jag sådär lagom eftermiddagsdåsig, en kopp kaffe på det så hoppas jag att jag piggnar till. Ska börja jobba kl 15 och hade velat spana in nya glasögon innan dess, får se om tiden räcker till.

Kommentera

Publiceras ej