En gråmulen torsdag

0kommentarer

Idag var jag långt ifrån pigg när jag vaknadem, gissar att det kan delvis vara det gråa vädret utanför, möjligen också min träningsvärk från igår.. mina armar är som överkokt spaghetti, ingen kraft och ork i dem, men tanken är ju att detta ska förändras. Träning ger färdighet sägs det.

Gårdagskvällen bestod av onsdagstjejmiddag, mycket trevligt och en god kycklinggryta bjöds vi på, Tack Malin!

Nu ska jag plocka iordning här hemma, äta frukost, sedan väntar uppsatsseminarie 9-14.30, ska bli intr att se vilka kommentarer och vilken backning vi får på vårt.

Ikväll blir det träning sedan kör jag direkt hem till vmo och hjärtat.
kanske en liten skymt av den nyss nedkomna lilla söta tösen som våra vänner fått, önskar


Ha en bra torsdag och en fortsatt bra vecka.... KRAM

Kommentera

Publiceras ej