Solig måndagsmorgon

0kommentarer



vaknade tidigt idag, och valde att ge mig ur sängen 7.10, skönt nu, då man varit uppe 3tim.
Sitter nu med en sen frukost, skönt att få ha mysiga måndagsmornar emellan varven.

Åker hemifrån om 1 timme, ska plocka upp Sara, sedan är det Halmstad och eftermiddagsföreläs som står  på dagens schema. har även bokat in träning ikväll, då jag är fri från den snuva jag hade förra veckan, skönt att vila gav resultat.
Denna veckan är inte särskilt betungande, då det enbart föreläsn idag, sedan 2 dagar fria studier och på torsdags är det heldagsseminarie.

Fredagen ska jag ägna åt jobb, sedan får jag se vad helgen bjuder på för festligheter.

Igår tog jag och hjärtat sovmorgon, tittade på vasaloppet med frukost framför TV. Jag var hos Hanna och klippte mig igår, sedan firade vi svärfar som fyllde år... i och med det kom jag att tänka på att för 2 år sedan så befann vi oss i sydafrika och hade det gott.. jisses vad fort tiden går slår det mig också.


 


Kommentera

Publiceras ej