The weekend

0kommentarer


I lördags gick drinkrundan av stapeln. 4 ställen och 4 drinkar.



1. Momme och Malins drink


2. Emilia och Lottas drink


3. Alexander och Rickards drink


4. Emelie och Erikas drink.

Vi fortsatte kvällen och det bjöds på utgång - Mårtenssons och Morfars blev gästade.

Igår hade vi en soft söndag, jag kom hem efter halv 2, hjärtat mötte upp mig på stationen med cykeln, vi slappade och gjorde i stort sett ingenting igår eftermiddag, soft.

Imorse försov jag mig som sjutton, vaknade 06.00 och tåget går 06.13 - F*n
Blev att sova vidare lite till, kickade igång dagen med en joggingtur, frukost och läsa igenom uppsatsen - Inskickad nu!

Ska nu packa iordning väskan, tar tåget 10.20 till halmstad,

trevlig måndag och vecka.  ps. om 2veckor har jag slutat skolan och jobbar första dagen på "sommarlovet"

Kommentera

Publiceras ej