Vilken känsla

1kommentarer

Idag slog jag min första golfboll på väldigt länge. Slog inte ett slag förra säsongen, men nu så.
Vilken lycka det var att slå till bollen och få njuta en strund av egen kvalitetstid. Trodde jag skulle vara mer ringrostig än vad jag var, men ahhh så roligt det var..
Härligt att få känna trycket av klippa till en ordentligt trä 7a.. och likaså en drive (var dock inte lika bra på dem)
Det var som om en liten känsla fanns kvar i kroppen och det var inte så långt bort att hitta den.

Åkte direkt hem till Björn där tre karlar hade grillat, yummie..
Nu har jag fixat lunchlådan till imorgon - pannkakor.

Fixa iordning mina prylar sedan blir det bingen, eftersom en tidig morgon väntar imon bitti.


Kram

1 kommentarer

?

30 May 2010 11:03

Golf är underbart!

Kommentera

Publiceras ej