En fantastisk första advents helg

1kommentarer

Helgen har varit underbar, massa snö..  me like. Och jag har redan innan jul köpt mig själv en julklapp.. nämligen ett par längdskidor, så idag var första gången på flera år ute i spåren.

Vi inledde helgen med att åka till jönköping i fredags, shopping och en trevlig middag på En italienare och en grek.
Vi fortsatte kvällen hemma hos oss med vin och tjöt... en lång dag och sen natt.

Lördagen innebar vila, shopping, fika och pyssel m.m.



2 st julgrupper som får pryda mitt hem.

Idag efter längdskidåkning så tog vi en liten promenad på stan i snöyret, men det är ändå härligt enligt min mening.



Vi har varit hos Karin på adventsfika där det bjöds på skinkmacka, glögg och pepparkakscheesecake...

Små ljusglimtar i vardagen gör en extra energirik och gör att man värms enda i hjärtroten. Ett fint sms fick mig att känna så.

Nu söndagsmys med slapp i soffan framför Beck

1 kommentarer

annie

02 Dec 2010 21:16

Du är guld, precis som vi sa!



Själv tror jag att jag har inbrottstjuvar på g här hemma. även fast porten är låst. Jag har en sax bredvid mig. Hahah.



Puss

Kommentera

Publiceras ej