Klump i halsen

0kommentarer

idag har det känts som en klump i halsen.. förbannat, vill och har verkligen inte tid att vara sjuk.. hade mitt i somras, det räcker gott och väl..
Idag har det därmed varit en seg dag på jobbet.. slutade tidigare och styrde kosan mot Jönköping, lämna min gamla soffa till en nöjd köpare och sedan MIO för att köpa vår nya soffan.. lite annan småshopping för renoveringenär som gjorde min hälft glad... hemma sedan ett tag och soffan står nu inpackad i ett hörn, det är säkert 2 veckor innan rummet är klart för soffinvigning..


Här kommer en bild på kuddarna jag köpte, blev lite mer färg än innan de det enbart var gråskala på de andra kuddarna




Te och honung hoppas jag nu kurerar halsen, en tidig kväll och god sömn kanske kan vara ett bra recept också.
Imorgon fortsätter trappmålningen, så hoppas jag att jag målat klart hela källartrappen i helgen..

Godnatt

Kommentera

Publiceras ej