Hufvudstaden bjöd på tv, shopping, vänner, löpning

0kommentarer

Helgen har spenderats i Stockholm med fina Jessica... började resan på allra bästa sätt (not) åkte förbi synsam innan vi skulle köra upp, tänkte be de fixa till mina glasögonen, då de skaver o sitter lite illa m.m. ja, men vad händer då... jo, dom spräcker ju min båge... helvetes jävla skiiiit... och svaret jag får efter att de ber så hemskt mycket om ursäkt är att bågen kanske inte finns längre, att den inte tillverkas... men va i håvete.. har ju enbart haft dem i 2 veckor, ni får göra vad ni kan för att hitta en båge, jag begav mig med mina gamla glasögon upp mot Stockholm och ett uns förbannad var jag... en timma senare får jag ett sms att de har hittat en båge och att jag får nya glasögon om ca 2 veckor.. borde man kräva något, ersättning eller dylikt eftersom de faktiskt gjorde sönder bågen samt att jah får vänta ytterliggare 2 veckor på glasögonen??

Men till stockholm kom vi på fredagskvällen, blev bjuda tortilla paj, mycket gott... en tidig kväll för att ladda batterierna. Lördagen bjöd på shopping, dock hittade jag inte supermycket. En svart kjol, ett par nya skinnhandskar och innetofflor fick följa med. Mötte upp fiiina Ida för en fab lunch och prat..efter lunchen besökte vi denna butiken, och lite inhandling skedde även där... 

 

Lördagen kvällen gästade vi denna show




Offe stod som värd för detta evenemang.. var nästan som att se lady gaga live.. haha, men detta par tog hem segern.


 Kul att varken jag eller jessica sett ett avsnitt av detta innan, kanske inte varje lördag man sitter bänkad framför tv,n kl 20... men det var iallafall roligt att se hur en inspelning och hur ett live program sänds m.m. - Tack Offe!!!

I söndags kl. 14.10 var vi redo för Lidingö tjejlopp. 1 mil, relativt kuperad... jädras vad taggade vi var, dock ser det kanske inte ut så..




Tog mig runt på 01.00.25 - är riktigt nöjd, då jag blev glad att klara det på timmen...

Idag har det varit back to work, en lite småseg dag däremot har jag inte haft någon träningvärk. Imorgon blir det lunch här hemma med sis och lille Vincent..



Kommentera

Publiceras ej