Rykande het torsdag

1kommentarer

Denna torsdag har bjudit på en stressig dag på jobbet, men unnande mig en timmes lunch hemma.. en kopp kaffe och slapp efter maten gjorde fint...

Har lagat morotssoppa ikväll - så enkelt och så gott...


ett glas vitt vin till det och sedan soffläge, skönt att bara va och njuta av en vardagskväll. Har nu ambitionen att knyta mig inom kort, för att gå upp kl. 06.00 och börja på jobbet 07.00 ist för vanligtvis 08.00... men med risken för att jag som i vanlig ordning känner mig som en död sill och hellre vänder huvudet ner mot kudden än upp mot en ny dag så är risken överhängande stor att jag inte kommer att lyckas -  förbaskatt dålig inställning jag har.. haha. men problmet är ju att när jag inte är tvingad eller måste passa en viss tid så är det som när nästan omöjligt för mig att förvåna mig själv. En dag denna veckan har jag lyckats, i tisdag kom jag till jobbet 7.10, så helt klart bättre en dag än ingen dag...

Med hopp om en någorlunda tidig morgondag..

1 kommentarer

Annie

03 Oct 2010 19:51

Aj då.

Du får dricka massa the med citron.



Jag ska inte till GBG men Andreas är i Sthlm, så vi ska hänga.

Hälsa!



HUr går de med jobb?



Love

Kommentera

Publiceras ej