Fully booked

0kommentarer

Just nu går dagarna i ett - fullbokad varje dag.. Nu har jag precis blivit klar med dagens ting.. satt på mig pyjamasen och softat lite, svarat på lite mail och fixat lite jobbsaker nu på kvällskvisten.. Borde egentligen packa ihop inför morgondagens visning men eftersom jag inte har den förrän 18.30 hoppas jag hinna det efter jobbet imorgon.. 

Jag har nu proppat i mig en massa gott - veckonyttig... nja, det är en annna historia. 

 

Jag hade ett kul samtal idag med en person.. tänk att man kan gissa sig till en person bara av att prata med den.. jag nästan kan tänka mig hur denna person är efter det samtal vi hade.. om det var ett bra eller dåligt samtal spelar ingen större roll. Det roliga var bara att jag vet att denna människa är en bra bit äldre än mig och jag fick mig nästan att känna mig ynklig, liten.. precis, en liten flicka. Men där jag satt gav jag mig själv en klapp på axeln och bröstade upp mig lite och tänkte.. Nej, jag är ingen liten tjej. Jag är vuxen och jag har pondus och kraft trots mina ynka 160 cm över jordytan!!! Och jag tror det hjälpte.. Jag kände mig iaf inte som den där lilla tjejen i samtalet, och det vore vansinnigt kul att få veta vad personen i andra änden tyckte och tänkte om mig.. hurdan person jag är, vilken ålder jag har m.m... den som söker - den finner.  


Nu ska jag och denna här krypa till kojs...ska boosta mig med lite energi inför morgondagen.

Kommentera

Publiceras ej