I go darker

1kommentarer

07.00 satte jag mig bänkad hos frisören - ett flertal olika slingor i kola, honung och ordinary blonda blonda slingor.. en härliga blandning.



Idag när jag kom hem från jobbet, möttes jag av denna syn i vardagsrummet -härligt

Solsken, AW, skratt och härliga toner...

jag gjorde tvärtemot killarnas melodi - jag tog en skön men blåsig promenad med Anna i 1 tim

ingen vacker bild men färgen på håret kommer lite mer till sin rätt, dock en riktigt så mörkt.
Men jag gillar det, skönt att inte vara så ljus redan. Blir ändå det så fort solen hittat fram i sommar.. dock är jag ju likblek så att ansiktet ser för jäkligt ut.. usch ja,, mer sol tack..

har haft en mysig kväll, AW här hemma har fortsatt i vårt vardagsrum.. jag har suttit i mysdress vid köksbordet och fixat diverse jobbsaker, reg ordrarna från partyt igår - Top Notch försäljning. Me like!!!

Nu ska jag fixa det sista.. BTW: planerar en kort visit i GBG hos min fina E om en vecka.. ska bli kul att ses. Blir en kort visit då vi firar min morfar nästa söndag - 80 år.

Fortsatt trevlig kväll.

Kram

1 kommentarer

Annie

10 Apr 2011 17:55

Åh kul det var igår!

Tycker så Mkt om dig.

Puss

Kommentera

Publiceras ej