Just nu

1kommentarer



Jag tar det fortfarande chill efter en lång, solig och trevlig påskhelg..
ligger i soffan tillsammas med detta nu - perfekt avkopplingsgrad en tisdag... snart byter jag lokan mot ett glas, då det vankas en spännande tillställning vid 19.30 ikväll..

Helgens bilder är i största del bilder från vårt altanbygge - vi har jobbat varje dag båda två med att bygga och fixa inför vad som komma ska bli ett ca 80kvm stort trädäck. Sommarfest - ja visst!

Vi inledde helgen med att vara barnvakt (+ över natten) för lilla pyret.. vi hade riktigt kul och han var i stort sett glad hela tiden, förutom vid 3-tiden på natten samt att han väckte två trötta själar 06.30 på morgon, småbarnsföräldrar-inte vi inte. Men mysigt hade vi det.. det var ett riktigt morgonhumör på oss 3 när vi väl kom upp efter 7-tiden.


Morgongympa är en mycket bra start på dagen

I övrigt kan påskhelgen sammanfattas med bygge, sol, rosé, vänner och extremt härliga dagar ... vi har nästan haft semesterkänslan i kroppen. Härligt att få en försmak av sommaren.

Igår avslutade jag ledigheten som jag började den, men i lite högre termpo. Jag och Jessica sprang och runda. Mycket skönt och mycket nöjd man är efter. Efter dusch och middag cyklade jag och hjärtat till fina vännerna Anna och Oskar som igår flyttade in i sitt nya hus här i stan - Välkomna hem.

1 kommentarer

Anonym

27 Apr 2011 07:45

Hej fina du.

Sött barn!



På fredag pyser vi, så himla skönt ska de bli.

Ses snart beby

Kommentera

Publiceras ej