Back in office

0kommentarer

Idag var det första dagen på jobbet efter 3 veckors semester.. det gick i lite lätt snigelfart då man inte riktigt kommit in i dessa vardagsrutiner igen men jag är förävånad att jag var så pass pigg som jag ändå var 06.45 imorse..

Igår hade vi en myskväll jag och hjärtat sådär dagen innan vi skulle tillbaka till jobb. vi åt gott, en fräsch ceasarsallad & hjrtronpanacotta:) 




Vi kollade på en bra film igår, kärlekskrank var bara förnamnet men ändå fin
Love and other drugs




Nu tänkte jag göra i stort sett samma sak, krypa ner i soffan med te och en god bok, då det står som spön i backen utanför fönstrena.. regnet bara öser ner och det är mörkr och grått utanför.. lite tända ljus på det och det blir riktig höstkänsla här hemma..



Kommentera

Publiceras ej