MÖHIPPA FÖR BÄSTA JESSICA

0kommentarer



I lördags 07.00 var det dags.. då blev de möhippa samt svensexa för blivande paret Munkholm. Vi hade en jättefin dag och vi startade med en rejäl aktivitet -körde 4-hjuling i skog och på bana.. det var riktigt kul


Blivande bruden redo för race


Jessica och Anna


Anna redo för race


Fröken Carlsson var också givetvis redo


Vi hade en fantastisk dag och framförallt den blivande bruden. Vi hade en fullspäckad dag med aktiviteter. Vi badade badtunna, bastade, drack bubbel och åt jordgubbar, hade en 5-kamps tävling ute på en äventyrsö där vårt lag vann!!!

Vi hade en trevlig kväll med utsikt över sjön, åt gott och bruden fick en godisskål full av trosor!!! hon fick ha lite gissningslek vem av oss som gett henne vilka trosor.. mina listades ut sist (haha.. jag var inte så duktig på att rita och spexa på mina).. ett par skidor och stavar hade jag iallafall ritat på trosorna. Vårt Vasalopp i vintras hade jag i tanken.



Måste visa bilder på kvällens desserter som var himmelskt goda och framförallt så vackra Cheesecakes



Kommentera

Publiceras ej