Checkar och mys

1kommentarer

Idag myser jag runt här hemma i mitt nya fynd



Jag känner redan på mig att vi hittat rätt, vi har hittat varandra - jag och haremsbyxorna. Detta blir lätt ett av mina vår/sommarplagg.. uppklätt som nerklätt!!!

jag har fixat 3-4 to dos idag också.. dock håller jag dom för mig själv då det vankas alla Hjärtan och diverse födelsedagar nu snart.. har även köpt ett stycke färg.. så nu ska fröken carlsson vara kreativ.. hihi..

intog en god kvällsmat innan bestående av bland annat det goda brödet vi bakade i helgen...jisses säger jag bara. jag är fast. Ska jag hädanefter äta bröd så blir det detta... ursäkta att jag låter överdriven men det var himmelskt gott.. jag vet en annan som också kan övertyga det, eller hur..

Nu ska vi se om jag kan påbörja mitt kreativa projekt..

Kram

1 kommentarer

Anna

10 Feb 2011 09:52

Jag bakade brödet igår igen. Men det gick skit, vi jobbade inte som ett bra team- vi hade olika viljor. Brödet ville rinna över och göra ugnen till ett hav äcklig brun röra. Jag ville att brödet skulle hålla sig i formarna och bli perfekta. Det blev inte som jag ville. Men de blev gott, men fult. Men jag tycker ju i och för sig att defekta saker är snäppet roligare än perfekta, så det går rätt bra ändå.

Kommentera

Publiceras ej