Sol + positiv energi

0kommentarer

Idag skiner solen, och det är vackert.
Jag hade gärna strosat vid ett vattenbryn och satt mig med en varm latte i solens sken.. men, nej.. en bryggkaffe och solen från fönstret får duga:)

Jag har positiv energi laddad.. fick en boost igår och några väl valda ord sagda till mig - Tack!!
Denna veckan går lite i rensningens tecken på jobbet, det är en lugn vecka innan löner, fakturering och rapportering startar.. Ska nu efter lunch rensa lite fler "surdegar" och idag efter jobbet väntar lite mer jobb hemma - fix oxh förbereldelser inför nästa vecka, då det är partyn på G.

Nu ska jag fixa klart det sista på min lunchrast, och sedan sparka igång mina arbetsuppgifter igen.

ps. fått ett paket från HM, så ska hämta ut det efter jobbet.


Kommentera

Publiceras ej