Hey 2011...

0kommentarer

God kväll första dagen på nytt år. Vi har njutit denna dag och mest softat. Vi har tagit sovmorgon, promenerat i ishalka, ätit pizza (bra start på nytt år) somnat i soffan, kollat på bra film, tv och bara softat. Fina Annie hade en bra summering av år 2010, jag lånade samma... så detta var mitt 2010.


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Sprang Lidingö tjej lopp – 1 mil

Höll du några av dina nyårslöften?
Kommer inte ihåg vad jag hade för löften eller om jag ens avlagt några löften

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja.

Dog någon som stod dig nära?
Nej, Tack och lov för det

Vilka länder besökte du?
Kina och HongKong

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?


Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
31 Augusti. Jag firade min 25 års dag och fick samma dag veta att jag klarat allt och fick min kandidatexamen efter 3 års studier.

Kommer också alltid att minnas 12 Augusti då min fina gudson föddes

Vad är det bästa som hänt dig år 2010?
Att jag blev stolt moster

Största misstaget?


Bästa köpet?
Swedese bordet och den nya soffan

Vad spenderade du mest pengar på?
Resa och möbler

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag klarade av mina studier vid Halmstad Högskola samt än en gång att jag blev moster.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Don´t stop beliving

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Svårt,

Vad önskar du att du gjort mer?
Spelat mer golf

Vad önskar du att du gjort mindre?

Inget direkt

Hur tillbringade du julen?
Med la familia

Blev du kär i år?
Kärare

Favoritprogram på tv?
Ser inte överdrivet på TV men Desperata hemmafruar missar jag helst inte

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag hatar inte

Bästa boken du läste i år?
Vet ej

Största musikaliska upptäckten?


Något du önskade dig och fick?
Swedese träd

Något du önskade dig men inte fick?
-

Årets bästa film?
Svårt, jag plöjde igenom Millenium trilogin när jag var sjuk i somras – och gillade filmerna starkt

De bästa nya människorna du träffade?
Ingen nämnd, ingen glömd.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Enkel, feminin och kanske en aning tråkig, men sån är jag

Vad fick dig att må bra?
Mina nära och kära

Vilken kändis var du mest sugen på?

Haha, Henrik Lundqvist efter att ha mött honom IRL

Vem saknade du?
-

Favoritmånad 2010

Augusti

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej, året var mycket bra. Fulländat på alla sätt och vis och jag välkomnar med förtjusning år 2011 och trevligheterna detta året kommer att bjuda på

Kommentera

Publiceras ej