Jag har gjort det..

0kommentarer

Tagit ett steg i rätt riktning.. jag har nu tecknat avtal och ska sälja inredning... jipppi!!!!
hemförsäljning av inredning är det.

Zelected by houze


Jag är taggad som tusan. I början på nästa vecka får jag startkollektionen för 2011 och har nu lagt in alla nära och kära goda vänner i min mail. Har även skickat in och beställt visitkort så jag borde ha dem i nästa vecka.

Premiären tror jag allt blir hos syster...

Är ni intresserade av inredning och skulle vilja ha mer information om detta, så hör av er till mig genom en kommentar här eller maila [email protected]

Nu väntar sängen för mig.. veckan har ägnats åt tankeverksamhet och sena kvällar - så ögonen har gått i kors mellan varven...

Vill passa på och gratulera en av mina fina vänner K som fått nytt jobb idag - och detta innebär att hon flyttar västerut.. Grattis tjejen till nya utmaningar..

Kommentera

Publiceras ej