Soliga och sköna lördag

0kommentarer

Härlig dag som började i soffan, vi båda somnade där igår kväll..
en lugn morgon med god frukost bäddade för ett förmiddagspass på gymet.. bästa träningen på länge, då det inte alls var mycket folk där och solen strålade in genom fönstrena. Efter träningen blev det en smaskig lunch här hemma





Efter en god lunch och lite eftermiddagsslappande har vi nu varit iväg och fixat massa bygggrejer till övervåningen.. det börjar ta fart och form här hemma.. jag längtar tills jag får inreda rummet på övervåningen, samt hallen. Jag har helt tydlig bild på hur jag vill att hallen ska se ut, ska se om jag kommer någorlunda nära till slut.

Nu har jag tänt i stort sett varenda ljuslykta här hemma, fryser och är seg.... vad kvällen bjuder på har jag inte en aning om, vi är helt oplanerade, vilket är skönt men tror allt att min hälft har bokat in något.

Trevlig lördag.

Kommentera

Publiceras ej