Sunday blody sunday

0kommentarer

Igår efter träning och hälsosam lunch kompenserade vi med en pizza till middag, fint de.. efter 2 filmer somnade vi som två riktigt helgtrötta i varsin ände på soffan, men vi tog oss i kragen, gick upp och la oss i sängen. Imrose vaknade jag 9.30 - pigg och utvilad, underbar känsla. Har nu druckit en latte och kollat runt på nätet, betalat räkningar, dreglat över snygga våroutfits m.m... sitter fortfarande på samma plats i pyjamas, skön start på morgonen

Jag har 2 badrumsfavoriter

Doftljus från Affari i doften Earl grey tea.. ljuvligt.


Nytt läppglans från Lancome

Nu ska jag göra mig en smarrig frukost, perfekt då man varit uppe en timme, nu börjar magen vakna till liv och hungern börjar ta fart... Vet inte riktigt vad vi har för dagsplaner, men lite renoveringfix tror jag allt, en långpromenad och i övrigt en skön söndag.

Ps. jag skulle behöva gardintips... jag är kass på gardiner, men nu vill jag allt få lite fart på mig själv och göra klart på vissa ställen, typ sovrummet... vill ha vita eller vit/beige randiga gardiner, för i övrigt är det beige, marinblått och rött som dominerar i sovrummet..hjärtat inhandlade i förra veckan till mig förvåning ett överkast!! det var blått, rött och beiget med beiga stjärnor på - fint. Ska nu bara hitta lite enkla kuddar i beiget tänkte jag.

Kommentera

Publiceras ej