Trevlig bortahelg i väster

0kommentarer

I fredags packade vi väskorna (läs, slängde ner allt i en salig röra i väskorna och sedan bara lämnade röran och låste dörren) Vi åkte till de fina vännerna i väst - Anna o Oskar. Vi besökte min studentstad. Tre år går fort, men ahh så många minnen som kommer fram när man kommer dit och passerar stadsbbliokteket - det var ju mitt andra hem i i alla fall 2,5 år...Vi var som i en symbios. Där tillbingades mycket pluggtid, mycket slit och stress men också mycket skratt och minnen.

Vi åt gott och hade en fantastiskt fredag med dessa två underbara. lördagen bjöd på en tur till Helsingborg, lite strosande på staden och en tapas lunch -riktigt mysigt på ett litet pitoreskt hotell på kullerstensgator - älskar sådana ställen

Lördagskvällen bjöd också på god mat, dryck och en och annan diskussion - härligt med människor och vänner där det är högt i tak, där vi alla kan prata om vilka ämnen som helst.

Idag unnande vi oss en sovmorgon och efter en sen frukost blev det en promenad i solen vid vattnet i Sandhamn. Ett ställe jag djupt ångrar att jag inte upptäckte under mina 3 år i Halmstad, men alltid ska man finna något nytt.

Jag har under helgen fyndat ljus i mängder - till alla mina lyktor och ljusstakar som jag förhoppningsvis får se imorgon eller tisdag. Jag har redan fått en bokning till torsdag och en andra bokning är på gång, så roligt.
Är ni intresserade att att ha en visning hemma hos er, eller är intresserade av produkterna till att börja med så tveka inte att kontakta mig.

Nu ska jag plocka undan all oreda som vi (jag) lämnade i fredagas, sedan kolla klart på en film och efter det ta natt.

ps. varför ska alltid en ledig dag förvandlas till en "omöjligt-att-få-gjort-det-som-jag-hade-planerat-och-det-resulterade-i-än-mer-kaos" dock fick jag en bra sak gjord i fredags och jag kanske ska glädja mig åt ett en bra sak blev genomförd än 3 mindre viktiga ting blev gjorda (bädda,städa garderob och plocka iordning alla mina papper)

Kommentera

Publiceras ej