Trötta ögon har lagt vantar på en katt

0kommentarer

Vi gjorde ett bra pass på gymet idag, jag och min "man". Han gick och simmade 15 min på slutet och jag trampade/joggade istället på en såndan cross eller vad de kallas.. har aldrig vågat mig på den när det är för mycket folk på gymet, då jag har kass förmåga för såna prylar och urursel kordination.. men det gick vägen.. förutom att stängerna man håller händerna, armar i "flaxar" ju fram och tillbaka vare sig man håller i dom eller inte, så kära jag drog armbågen rakt i en av dessa..

Efter träningen blev det en shake, blandade med vatten, hm, va lite sådär i smak, men får testa den som mellanmål imon





Efter kvällsmat och dusch åkte vi till M o J och kollade handboll, men tycker inte den sporten lockar så mycket, så det blev en film istället.. Nu sitter jag här med trötta ögon och har precis glufsat i mig en lussekatt (har några kvar i frysen) och en kopp te. Nu ska jag göra mig redo för sängen.. har en liten ambition att börja 6.30 imorgon, för att kunna sluta lite tidgare... så se om det går vägen denna gången.. ska se om jag har karaktär nog att gå upp 05.50.. jag brukar vara någorlunda pigg när klockan ringer 6.15, men lik förbannat lägger jag mig tillrätta i sängen igen och snoozar en halvtimme - timma till..

Kommentera

Publiceras ej