Äntligen helg

0kommentarer

Hela veckan han man däremot njutit av riktigt sommarväder och värme, superhärligt.

Igårkväll var det AW med IK flickorna Johanna, Emelie, Christine och jag.. tjejerna kom hit först och vi tog varsitt glas rose på vår altan.. vidare till gästis för god mat och dryck. min man kom lite senare till samma ställe så jag stannade till 23-tiden sedan traskade vi hand-i-hand hem... mysigt.

Idag har varit en relativt lugn dag på jobbet jämört med de andra dagarna nu såhär innan semester och ledighet.
Gick hem vid 3-tiden och har varit lite huslig och klippt gräset (vuxenpoäng:)


dagens sena lunch... en fräsch tonfisksallad


Medan jag klippte gräset var min andra hälft kreativ och klippte 2 fina rosa rosor och ställde in.. Det är ett stort plus med mycket fina blommor i trädgården, lite vardagslyx helt enkelt.  

Nu blir det en rejäl bröllopshelg som väntar. Ska till ett av värdparen nu på middag och vi ska smida planer och planera vårat jobb. Imorgon bitti åker vi till Göteborg och där väntar imorgonkväll middag med brudpar nr 2 samt det andra värdparet... smpäckad men mycket trevlig helg att se fram emot.


Kommentera

Publiceras ej