happy friday

1kommentarer

Äntligen fredag -  och denna fredagen får vi njuta snö igen... härligt, eller inte.
Efter jobbet tog jag en tur på stan och shoppade byxorna jag la undan igår kväll.. snygga vår byxor.. blev en top också.. blev stålgrå men tror jag ska byta till en marinblå istället..

Idag tog jag mig i kragen och drog mig iväg till gymet innan jag tog kväll och helg, körde ett lagom hårt pass med både kondition och armar..

Har nu tagit kvällen, bjöds på en fisksoppa av två vänliga karlar och nu har jag intagit husets hjärta i dessa kalla tider.. mysbelysningen syns inte på bilden men värmeljus, rosevin, choklad och Så ska det låta gör min fredag fulländad. Dock borde Krister Sandelin ha lite mer självinsikt och inte döda Tv rutan hädanefter, han är ju som galen jämfört med andra.



1 kommentarer

Annie

18 Mar 2011 21:04

Hej fina du!

Tack söta. Ja de var sån bra dag! Tack och tack för efterfesten;)

Christer är lite extrem ja. Men bra pianister:)

Love

Kommentera

Publiceras ej