SÖNDAGSKVÄLL OCH SLUTET PÅ DENNA HELG

0kommentarer

nu går denna helgen mot sitt slut. Jag inledde dagen med en skön sovmorgon och sedan en lååång frukost. jag älskar helgfrukostar då man får sitta länge och äta mycket... speciellt helg frukost är så härligt när man i övrigt som jag inte äter frukost hemma på veckodagarna.. jag minimerar min tid hemma på mornarna för att komma till jobbet så snabbt som möjligt. Vi har frukost 9.00 på jobbet, så därför hinner jag knappt bli hungrig innan dess... jag är tidsinställd.

Imorgon blir det upp med tuppen, då de kommer och fortsätter spacklings och slipningsarbetet här hemma...

Det var riktigt skönt att träna idag, trots att jag hatar att vara aktiv en söndag.. söndagar är riktiga slappa/bakis dagar enligt mig. Men det enda ordentliga jag gjort idag är att tränat...har kompenserat det med att äta i mängder istället.. taco till lunch och färsbiffar med fetaost till middag. och om inte det var nog så har jag klämt ner en sisådär 3-4 portioner kladdkaka med grädde + lite fruksallad. Träna: javisst.. Deffa/äta rätt: inte riktigt..

Vi har haft goda vänner på visit här hemma eftersom de gästade stan, alltid lika kul att ses.. mer blir det eftersom dessa härliga människor ska flytta till staden..

Veckan som kommer har jag bokat upp mig 3 kvällar.. i övrigt tänkte jag att jag och fästmannen min ska ta och börja träna igen.. lika bra att smida medans järnet är varmt som man säger.. hjärtat har gymat lite på sin tjänsteresa förra veckan sa han, så då är vi ju båda på god väg att hitta tillbaka till januaris träningstid..

Veckans planer lyder:

* Måndag - kvällsmat/fika med två goda tjejer C och A
* Tisdag - Träning!!
* Onsdag - ZBH visning
* Torsdag - kundevent med min svägerska
* Fredag - Träning och fredagsmys...

Nu ska jag kolla nyheter och väder sedan släcka lampan och säga godnatt

Kommentera

Publiceras ej