Tisdagens

0kommentarer

Idag är jag och jobbar på vårt andra kontor.

Jag kom upp hyffsat tidigt imorse...så jag kom hit halv 8 iaf, skönt.

Jag och hjärtat har så dålig karaktär på morgonen.. vi snoosar minst 30 min varje morgon, och varje kväll säger vi att vi ska hjälpa varandra att vakna och komma upp, men vi är lika dåliga båda två på att dra ur varandra ur sängen.. idag var hjärtat iaf duktig och kom upp 7.40.. så då var det bara för mig att likt en zombie följa honom.

Igårkväll var det våffelfika hos svärföräldrarna och firande att min hälft blivit hela 29 år - Grattis grattis.. en aning närmare 30!!!

Idag efter jobb kommer min mor på kort visit och lämnar paket och kanske blir det en kvällsfika..ska hämta ut mitt paket med mina restvaror från ZBH kollektionen + lite andra "to-do´s"
Jag har skrivit en notis om vad jag ska göra efter jobbet idag, med risk för att missa något - så dåligt minne och glömska som jag har, kan det vara vettigt att ha det nerskrivit någonstans.. med reservation för att jag glömmer notisen då :) haha

Nu - back to work!!

Kommentera

Publiceras ej