TOGETHER

1kommentarer

Nu är hjärtat hemma igen efter en veckas jobb resa. han har också tillbringat 1 dygn med våra underbara vänner A & K.. som vi saknar här hemma.. men nu har hälften min fått en vänskapsdos av dom..

Jag fick mer än godkänt på mitt val av sängbord.. var även igår och lånade hem en sänglampa som också den fick mer än godkänt. Nu blir det bara till att montera ihop sängbord nr 2 - tänkte ta tag i det i eftermiddag... nu på förnmiddagen blir det mys och bus med systersonen min.. fika på stadens gata och en tur till några butiker.. jag är sugen på vår och lite nytt i min garderob, men när det snöar och yr stora vita flingor utanför så faller den känslan lite bort, surt.. 

Mitt hjärta har shoppat när han var iväg, detta väntade på mig hemma. 

 




Påsen innehåll

En fin vårpresent från min älskling

1 kommentarer

annie

12 Mar 2011 11:42

Åh kul! Visa vad de är i resten av gåvorna?

puss

Kommentera

Publiceras ej