Värme och lillördag

0kommentarer

Idag har det verkligen bjudits på gassande värme här hemma.. mycket härligt. En av mina kollegor kom in lagom till eftermiddagskaffet med varsin glass...

jag och svägerskan tog en välförtjänt tur på cyklarna sen, har börjat hitta tekniken och nästan börjat gilla charmen med cyklingen... så en 2,5 - 3 mils tur avverkade vi idag.. besökte lite vänner efteråt och nu sitter jag hemma och avnjuter ett glas rose och en stor skål naturgodis glufsar jag i mig.. lillördag är det ju allt.

vi har sedan en vecka tillbaka ingen fungerade TV men jag har för andra gången ringt Bredbandsbolaget och de lovade att snabba på processen att få det att gå igång.. jaja. Jag har dator och massa annat att hålla tillgodo med, så det ska nog gå bra. Imorse åkte min andra hälft till Kina med jobbet, så jag blir gräsis ett tag.. är lite avis att han får spendera helgen med våra fina vänner, men snart så ses vi alla i Svea så då får även jag

Bild från första premiärfrukosten ute på altanen.





detta inlägg kom ej längre, jag stängde ner datorn igår då det kom ett rejält åskoväder här hemma..

Kommentera

Publiceras ej