NÄR TVÅ BLIR TRE

2kommentarer

I mars månad kommer vi att utöka oss till 3 personer i denna lilla familj...
det ska bli alldeles fantastiskt och jag har inte riktigt förstått det än.. möjligen att den växande magen gör mig påmind om vad som komma skall..

Vi fick en vacker semesterpresent i somras och tiden har gått fort sedan dess.. jag ser med spänning fram emot den kommande tiden och ser med stor förväntan fram emot ett härligt och händelserikt 2012.


Den tidiga julklappen som vi hämtade förra veckan var denna skönhet från Urban Jungle


Vi bestämde oss direkt för denna vagnen då det varit min favorit länge och hjärtat var inte särskilt svårövertalad, han tyckte om den lika mycket som jag... det blir en svart liggdel då det är sobert, snyggt och klassikt.

Varmt välkommen till världen "knytet" 

2 kommentarer

Annie

30 Nov 2011 22:28

Åh jag är så glad för er skull!

Annie

30 Nov 2011 22:29

Åh jag är så glad för er skull!

Kommentera

Publiceras ej