Trädgårdsfix och bakning

0kommentarer

Fantastiska helg.. trots sjukstuga i fredags och lite rinnande näsa så har vi spenderat helgen på bästa sätt.
Efter en lång lördagsfrukost som övergick i fika när vi fick goda vänner på besök klädde vi oss varmt och började vinterrusta trädgården.. det var riktigt skönt att rensa bort alla löv, kvistar m.m. så nu är snön mer än välkommen

När vi kom in på eftermiddagen och det började skymma ute tände jag upp fullt med ljus här inne och startade mitt lussekattsbak... jag kunde inte baka lussekatter utan julmusik (fick för mig att det skapar lite mer känsla) så det blev Jag kommer hem igen till Jul - Peter Jöback, underbart





De blev saftiga och goda och jag fick mer än godkänt då sambon med vän var testsmakare.

Imorse inledde jag dagen med bak - eftersom vi ska fira Fars Dag senare här idag så tänkte jag en morotskaka till detta. ska nu snart ta fram den och garnera den med frosting och kokos..

Kommentera

Publiceras ej