Helgfestligheter med höstsmak

0kommentarer

Igår var det en härlig lördag med smak av hösten.. det var soligt och fint men trots att det var varm temperatur så kändes det att det är mot hösten vi går.. Vi hade en skön lördag där hjärtat jobbade med att fixa bilen och jag bara tog det lungt, tog mig en löptur på 7,9km.. riktigt skönt. Blev en fika med Malin, baka äppelpaj till kvällens festligheter. Vi var bjudna till Anna & Oskars tillfälliga kryp-in då de just nu pågår renovering av badrum hemma hos dom.. vi hade en mycket trevlig kväll med fantastisk god mat (baconinlindad kycklingfile med svamprisotto, höstsmaker och så gott)..


Igår invigde jag min nya päslväst från MQ.. blev mycket bra på.
I övrigt var det linne från Benetton, kavaj HM, kjol VeroModa, boots Scorett samt armband från Tomas Sabo





Har idag haft en riktigt söndagsfrukost och myst med både tända ljus och nyhetsmorgon.

Nu väntar packning, då jag mamma & syster åker på Spa om 2 timmar... ska bli otroligt härligt. Redan i eftermiddag är den första behandlingen.. längtar.. speciellt då jag tittar ut och regnet vräker ner.


Kramar

Kommentera

Publiceras ej