Måndagstrött

0kommentarer

Idag vet jag inte vilken propp som gått ur mig, men är fullständigt slut i kropp & knopp.. flertalet av vännerna har legat i förkylning/halsfluss och dylikt och peppar peppar har jag inget sådant känt.. vill inte känna efter heller för den delen.

Jag tog en nap åp 10 min på lunchen idag, och det gjorde gott men trots det är jag fortfarande i samma sega vakum. En kvällspromenad skulle vara gott och hoppas på att det tröttar ut ännu mer, eller så blir det motsatt effekt att man blir pigg ikväll istället...

Hade en fantastisk skön helg med sovmorgon både lördag och söndag. Att få ligga i sängen till 11 och bara va, det är härligt, inget inbokat. Igår gästade jag däremot Ljungby och syster med familj. Hade även en ZBH visning på eftermiddagen igår..

Kommentera

Publiceras ej