Foto, foto, foto

3kommentarer



Sambon har varit flitig med kameran de senaste 4 veckorna - idag är Julius 4 veckor gammal.
Totalt tror jag att han fotat kring 700 bilder med enbart sin I-phone, sedan kan tillggas att vi tagit en del kort med vår kamera och jag har knäppt några bilder med min I-phone.


Vi har nu framkallat en hel del kort




Jag tänkte nu vara lite produktiv och sätta dessa i album inom kort (lite fyndigt där:)

Nu till detta med album... Här i småstaden är det inte så jätte stort utbud på snygga fotoalbum kan jag tycka.

Har någon av er något tips på bra och snygga fotoalbum???
Jag söker ett sådant där man själv klistrar in korten och kan skriva till (alltså något med svarta ark inuti)

Vill minnas att Ordning & Reda har haft några snygga, stämmer det???


Tips tas tacksamt emot..

3 kommentarer

Magda

18 Apr 2012 16:55

Lagerhaus brukar ha fina album tycker jag! Och som du säger, Ordning och reda har en hel del också...

Hillevi

18 Apr 2012 17:14

Preaentverkstan i Gislaved har mkt pysselgrejer!

Hugo

19 Apr 2012 08:46

Bookbinders design har sjukt fina, de kan gravera in namn på framsidan också, superfint. Kram

Kommentera

Publiceras ej