6 DAGAR - 24 TO GO

1kommentarer

 
 
 
 
Nu har jag kört fajten i 6 dagar och har
 
 
 
 
DAGAR KVAR......
 
 
 
 
De första 3 dagarna var jag riktigt trött i kroppen. Uteslutandet av socker gör ju verkligen kroppen seg, inga sockerkickar och därmed "dippar" och trötthet. Men efter hand tiden går så mår ju kroppen bättre och ställer sig in in på att inte behöva socker. Nu har jag passerat det jobbigaste stadiet med "det där" förbaskade sötsuget, men visst är jag allt lite sugen på godis, fika m.m. men inte så mycket så att jag inte kan stå ifrån..
 
Nu har jag kommit igång med övmingarna lite bättre också, tar lite tid innan man hittar rätt.
 
Jag väger däremot inte min mat som programmet förskriver men kör lite på känsla.
 
 
Jag har hittat motivationen och tänker att nu ska jag fasiken klara detta, och med inställningen att det BARA är 24 dagar kvar (vilket inte alls är mycket) så hoppas jag på ett litet resultat i rätt riktning.
 
 
Jag gissar att det många därute som kanske har lite träningsplaner och bättre kostplaner såhär efter sommar och semester med allt vad det goda innebär.
Sätt upp ett mål och skapa små delmål på vägen!
 
 
Mitt mål är att slopa allt socker under 30 dagar samt att minska några centimetrar kring midjan.
För att sedan uppskatta det där lilla extra söta och goda då och då istället för varje dag.
 
Nu kanske det är någon som anser att jag tänker fel är för ytlig m.m. Jag ska i och med denna fajten inte tappa några 5-10 kg och bli super deffad men jag vill nå mina små mål, vilket är mindre socker/sött begär och en start på minskningen av midjan.. inga större förändringar därmed.
 
Retar jag upp någon så är det inte min mening men jag hoppas att alla som läser ser detta som positiva energikickar och booster m.m. i annat fall är jag ledsen.
 
 
Keep on gooing...

1 kommentarer

Jessica & leonie

07 Aug 2012 09:39

Heja dig!! Duktig du är.

Kommentera

Publiceras ej