DAG NR 2 - CHECK

2kommentarer

 
 
 
Under Augusti månad är jag med i något som heter Fitnessfajten
 
 
 
I stora drag handlar det om att förbättra kosten, äta bättre samt att äta var tredje timme, träna 1 tim varje dag under 30 dagar, både kondition, core och annan träning. Väldigt mycket varierad träning som du kan styra själv.
 
 
 
Mitt mål är inte någon direkt viktnedgång, utan snarare att:
 
- strypa allt vad socker är under 1 månad
- träna upp kroppen och omfördela fett till muskler
 
Jag är grymt nyfiken på resultatet, kanske kommer det upp en före och en efter bild
 
 
 
Jag fyller år den 31/8 så det blir en perfekt avslutning på denna månaden.
 
 
Igår hade jag 20 min konditionsträning och sedan övningar för mage, ben, armar m.m.
Idag valde jag ett cykelpass med svägerskan på 1 tim
 
 
Nu såhär efter 2 dagar är jag rätt slut i kroppen.
Note-to-myself: strecha är viktigt!!!!
 
 
 
 GODNATT VÄNNER
 
 
 
 
 

2 kommentarer

Linda

03 Aug 2012 20:54

låter som en kul utmaning=)!

Linda

03 Aug 2012 20:55

Låter som en kul utmaning=)!

Svar: Ja, lite så kände jag också. Jag kör en lightversion av programmet, följer det inte slaviskt. Men att få till träning varje dag och bra kost är ju en bra början och en vettig start tänkte jag.. sedan får man helt enkelt se hur resultatet blir... spännande
Me

Kommentera

Publiceras ej