INTE LÅNGT KVAR

0kommentarer





Nu har jag inte lång tid kvar på jobbet, ca 3 veckor jobbar jag till om allt går enligt plan. Det känns helt overkligt att jag inte ska jobba på ca 1 år.. Jag som alltid tyckt om att ha många järn i elden och att gå till jobbet har jag alltid tyckt varit roligt... Jag har emellan varven haft 3 jobb (dock enbart 1 på heltid) men succesivt har jag nu trappat ner.. som säljare för ZBH har jag pausat denna våren och i butiken i stan kommer jag inte att jobba på ett tag heller.. kanske att jag kommer att gå in när det är mycket att göra (vid deras storperioder) om förutsättningarna går vill säga.. men det går inte att säga idag. Mitt heltidsjobb kommer jag försvinna ifrån under ca 1 års tid, men med dagens teknik (dator, mail & mobil) så finns ju tillgängligheten.

Samtidigt ska det bli fantastiskt roligt att få starta en ny fas i ens liv, något helt annat. Min vardag kommer att förändras, det är jag helt på det klara med. From då blir jag mamma. Nu har jag bara varit jag, min vardag och mina behov. Vi har haft tvåsamheten att anpassa oss till.. Nu går vi från att vara 2 till att bli 3..

Med spänning och förundran ser jag fram emot detta..



Kommentera

Publiceras ej