Klädsamt sött

0kommentarer

Hittade massa sött på kidsbrandstore


baby
Söt ljusrosa dress från RL



Eller varför inte en randig i marinblått/vitt


Coola bodies från Levis


Så söt klänning från Lundmyr


Jag har inte grottat ner mig så mycket i kläder och dylikt än. Delvis för att vi inte vet vad "knytet" är. Är det en liten pojk eller flicka vi väntar på vet vi inte. Jag har varit lite mer inne på flicka och hjärtat har varit mer inne på pojk men just nu är vi nog 50/50 båda två.. inget talar mer för varken det ena eller det andra.

Hälften av mina vänner och familj tror flicka och hälften tror pojk så inte heller där råder det någon samstämighet..

Hade hjärtat få bestämma så hade han nog velat få veta vilket kön "knytet" är men jag är av helt annan åsikt. Jag vill inte veta och ser det som halva graviditeten och födseln m.m. att få överaskningen där och då..
Det ska i alla fall bli riktigt roligt att få se vad för "knyte" som väntar på oss, nu är det mindre än 2 månader kvar till B-day



Kommentera

Publiceras ej