Stockholmsweekend med tjejerna

4kommentarer

Jag har haft en fantastisk helg med tjejerna i Stockholm och det är alltid tråkigt att lämna er

(Jag har haft lite problem med uppladdningen av bilder, så av de få jag tog kommer här några pics)



Vi började kvällen i fredags med middag hos Frida. Mycket prat och update, skratt och lycka.

Jag och Annie åkte hemåt efter midnatt och satt uppe och pratade innan det blev dags att ta natten.

På lördagen mötte vi upp Frida & Ida på stan för shopping och en mysig lunch på STORY Hotel

 






Vidare blev det lite mer shopping och senare på kvällen hade jag & Annie bord på Riche


Min fina vän


Moi

Riche, Stockholm, fiskgryta
Vi åt en mycket god fiskgryta.

Mätta och belåtna småsprang vi (lite miss med tiden)  till Sergel och för att se The girl with the Dragon Tattoo.
Detta är den amerikanska versionen av Män som hatar kvinnor i - Milleniumtriologin av Steig Larsson

Vi tyckte filmen var bra och eftersom det var ett tag sedan jag såg Män som hatar kvinnor så hade jag glömt stora delar. Väl särd att se enligt mig.
Är det någon som vet om det andra 2 filmerna också ska filmatiserats?

Vi fortsatte kvällen hemma. Jag, Annie & Bryan spelade spel. Utan tvekan där jag förlorade och Bryan vann samt Fia med knuff där jag tog hem segern.

Imorse hade vi en skön och soft söndagsmorgon med en härlig helgfrukost. Vi tittade på några Solsidan avsnitt och efter det gick vi ut på en frisk promenad innan det var dags för mig att tillsammans med mitt resesällskap bege oss hem till staden igen.





Vackra hus i förorten. Det känns som en liten oas med varm känsla och som vi sa.. en stad i staden.. en liten mysig oas men ändå så nära till city och allt vad det har.


Nu måste jag krypa till kojs för imorgon ringer klockan vardag igen..
Jag saknar redan tjejerna och jag är mycket lycklig över att få ha så fina vänner. Önskar att jag bodde närmre och att man kunde ses oftare men så faller det sig inte allltid. Man får njuta av den tid man ses och hålla god kontakt och sedan så ses man snart igen.

GODNATT

4 kommentarer

Annie

16 Jan 2012 12:16

Tack fina vän för mysig helg!

Du är grym.



Puss

Hugo

16 Jan 2012 13:56

Det var såå mysigt att ha dig här underbara vän. Önskar också att vi sågs oftare men jag hoppas att vi ses snart igen. Miss u. massa kärlek å kramar

E

17 Jan 2012 08:52

Tack själva tjejer för fantastiska dagar.. jag mår bra djupt in i hjärteroten.. snart hoppas jag vi ses igen..ni är underbara!!

ida

18 Jan 2012 16:01

Dito Dito Dito !!!

Kommentera

Publiceras ej