Tack för fina blommmor

0kommentarer


Vita tulpaner, Design House Stockholm, Pärlhyacinter

Vi fick blomstercheckar av svägerskan och hennes sambo. Jag införskaffade lite fina blommor på vårt matbord.

Vita tulpaner (klassiskt) i en vit vas från Design House Stockholm & blå pärlhyacinter satte jag i en glasvas.


Idag så har det varit en "off" dag på renovering (det behövde) i och med att jag sover sämre på nätterna nu och somnar samt!!! lägger mig lite för sent så blir det lite varannan dag som bjuder på mer ork och kraft.

Vi har städat undan på övervåningen och hjärtat har kopplat el halva kvällen.. fixat belysningen i taket i hallen, samt i trappen och satt dit eldosar i rummen. Nu är vi en bra bit på väg - vi har bokat mattläggningen i trappan!!

Efter lite tvätt och städ så blev det soffan för vår del.

Nu ska jag hänga upp sista tvätten och sedan göra mig redo för sängdags

Kommentera

Publiceras ej