En liten förändring

1kommentarer

 
 
I förra veckan hade frisörtid. Jag bestämde mig ganska så snabbt för att jag ville ha en liten förändring från min annars så typiska svenska och vardagliga frisyr a lá trist..
 
Före...
 
Efter
 
 
Jag är ju en typiskt "tofs" tjej, såhär blir den nya vardaliga frisyren
 
 
Att klippa lugg lagom till sommaren kan kännas rent idiotiskt, men jag kände att jag var tvungen att förändra något och mitt hår var väldigt tunt och slitet framtill samt till sist: var är sommren?!? 
 
 

1 kommentarer

Anna-Karin

03 Jul 2012 12:57

Vad fin du blev i lugg. Det passar dig verkligen :) Jag hade också frisörtid förra veckan men till skillnad från dig så fortsätter jag ha den typiska svenska och vardagliga frisyr a lá trist :)

Svar: Anna-Karin: Det tog mig många frisörbesök innan jag vågade testa mig på lugg, men värt ett försök.. den växer ju ut relativt snabbt ifall jag ångrar mig:) jag tyckte just min frisyr va trist men många passar i långt hår, så det är inte en trist frisyr på alla, långt ifrån.. hoppas allt är bra med dig och er och att ni har en fin sommar. Kram
Me

Kommentera

Publiceras ej