Liten börjar bli stor

3kommentarer

 
 
Vår lilla skatt är inte så liten längre, han växer så det knakar och han förändrar sig fort nu
 
 
Det är så roligt och fantastiskt att få se alla förändringar och få se förändringen från nyfödd till bebis till större bebis.. det är inte långt kvar, sedan är har 4 månader.. som tiden bara springer iväg. Det är snart 4 månder sedan lilla knytet föddes och han var just ett litet knyte på ynka 2665 gram och 48 cm
 
Jag är så lycklig och stolt över att få denna lilla fina pojken, det är något alldeles fantastiskt att bli föräldrer och kärleken till ens lilla barn växer för var dag som går...
 
Livet är resa och och riktigt kul sådan...
 
___________________________________________________________________________
 
Idag har jag och J varit på sista Mamma bootcampen. Efter träning var vi hos Sofia och fikade och fick se deras fina hus som de håller på att renovera. Efter det fikabesöket gjorde vi ett litet stopp hos fina vännerna Magnus och Jessica som nyss flyttat till hus på landet.. härligt med massa flytt och renovering.
 
Vi hade sedan en mysig hemmadag och jag passade på att baka en omgång focaccia till.
 
Lagom till eftermiddagskaffet så stannade hemglasbilen utanför, jag var inte sen att springa ut och köpa glass - lite nostalgi minsann. Men, kostade glassen lika mycket förr om åren... 198:- för 2 pkt med 8 glassar i varje.
 
När pappan i familjen kom hem så hade en present med dig hem, en liten Gösta har flyttat hem till oss. Det är en liten vit manick och låt oss kalla honom "trädgårdstomte" är det någon som tror sig veta vad det är för pryl?? En bild på Gösta kommer vid senare tillfälle..
 
 
Jag måste EFTERLYSA HJÄLP
Jag har ett flertal gånger laddat om min blogg.se app på telefonen men den fungerar fortfarande inte, är det någon vet hur man gör för att lyckas lösa detta???!!!
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer

linda

06 Jul 2012 09:06

Min blogg.se app fungerar inte heller. Har oxå laddat om den ett flertal gng utan resultat :/. Antar att så länge de håller på med den nya sidan så kommer den inte fungera. Men hoppas de fixar det inom kort, så mkt smidigare att blogga med appen ju.

Svar: Nu verkar äntligen appen funka, skönt i sås fall.. åhh, vad roligt att få läsa din blogg. Är det ok om jag länkar till den från min?? Ha en skön sommar. Kram E
Me

Annie

06 Jul 2012 12:00

Åh en tomte vad skoj!
Vad fin han är Julius :)
Puss

Linda

13 Jul 2012 13:29

Ja nu fungerar den äntligen, så skönt=)!
Absolut det är helt ok=)!
Ha en bra helg!

Kommentera

Publiceras ej