Regn regn regn och åter regn

0kommentarer



Idag har det varit gråväder här i småstaden..

Mamma har varit på besök hos oss idag och vi har börjat bygga pergola på baksidan.. Vi arbetar relativt bra ihop, sambon och jag.. han gav mig Nobelpris i "jobbighet" haha.. men med ett leende.
Jag tycker det är väldigt roligt att få arbeta tillsammans, att hitta lösningar ihop och samarbeta. Helt klart är ju dock att sambon min är bra mycket mer händig än mig och han är en "doer" och jag en lite mer krävande inspiratör kanske:)

Det kommer bli så fint när det blir klart men ett steg i taget, det är omöjligt att bli färdig med allt på en gång.

Ikväll var vi på middag hos svägerskan..

Mina stövlar kommer från Tom Joule och kommer mycket väl till pass dessa regniga dagar..

Nu är det film och soffmys för lilla familjen

Kommentera

Publiceras ej