5 DAGAR KVAR

0kommentarer




Detta är min sista vecka på jobbet ett år... känns lite blandat, att jag inte har fattat det är en annan sak.
Veckan kommer nog i vanlig ordning att springa iväg bokstavligen och helt plötsligt står jag där på fredag vid ett rensat skrivbord och säger hej då.. för att låta andra ta vid där jag slutar...

En ny vardag står för dörren min, en vardag som jag inte riktigt vet hur den kommer att se ut.. det ska bli fantastiskt roligt att få gå in i en helt ny fas i ens liv... jag har fortfarande inte förstått att jag i stort sett när som helst kan komma att bli mamma och att inte rikigt vet hur det livet kommer att förändra mig och min vardag mer än ATT det kommer att förändras... det är just detta som är tjusningen med livet.. att det är så många olika faser vi ska uppleva.

Jag är ödmjuk inför livet och jag tar emot alla dess förslag med öppna armar.



Denna veckan bjuder på en föreläsning på torsdag kväll som ALMI Företagspartner håller i. Det är en föreläsning om kvinnor och dess entreprenörskap. Bl.a ska Emma Sjöberg föreläsa om sina framgångar och företag m.m.

Jag hade skrivit en lång text som nu försvann.. skriver inte om den nu.. kanske en annan gång.. det var tankar och idéer om min egen arbetsframtid m.m.

Kommentera

Publiceras ej