Dagens moi och knytet

2kommentarer



Nu är det exakt 3 veckor kvar till beräknat datum. Men som flera av er tror så lär det dröja någon dag/vecka till innan knytet får se världen.





Jag har haft en riktig slapparvecka efter helgens festligheter.
Jag har tagit det lugnt och intagit soffläge varje kväll.

Jag börjar känna av att det trycker på ganska så hårt på revbenen, det är än så länge det enda.. Det ömmar i revbenen, likt man har fått några rejäla törnar på dem..gissningsvis ligger det väl en liten fot och sparkar så smått:)


Imorgon är det fredag, sista arbetsveckan innan helg sedan har jag bara 1 vecka kvar att jobba... har knappt förstått det än.. jag har fulltecknad kalender på jobbet men överlämningar, möten, div som ska vara gjort innan jag går m.m. men det löser sig till slut också, det är jag helt övertygad om.

Tänkte ta och sammanställa alla gissningar sedan (har fått några utanför bloggen också)

2 kommentarer

Johanna

02 Mar 2012 12:59

ÅÅÅ va du är fin vännen!! <3 Kram Johanna

E

02 Mar 2012 23:51

Johanna. Vad söt du är. Är du ni hemma ngt i påsk?? Ni är välkomna förbi då.. Förhoppningsvis är vi 3 då:) hälsa din N. Puss

Kommentera

Publiceras ej